قابلیت های CRM یا امکانات CRM ؟

فارغ از امکانات موجود در CRM، ویژگی‌های کلیدی در CRM یا قابلیتهای CRM بسیار اهمیت دارند. زیرا اگر CRM این ویژگی‌ها را داشته باشد، امکاناتی که مدیران در آینده نیاز دارند را فراهم می‌کند.

به عنوان یک مثال، اگر به یک گزارش خاص نیاز دارید که در حال حاضر این گزارش در CRM شما موجود نیست ، اگر CRM شما دارای موتور گزارش‌ساز باشد، می‌توانید گزارش مورد نیاز خود را در لحظه تهیه کنید. اما اگر CRM شما این ویژگی را نداشته باشد، تنها می‌تواند گزارش‌های اولیه را ارائه دهد و شما برای هر گزارش جدید باید به شرکت مربوطه درخواست دهید تا برنامه‌نویسان برای شما گزارش جدید ایجاد کنند.

بطور کلی در CRM‌هایی که دارای موتور گزارش‌ساز هستند، اگر به یک گزارش جدید نیاز داشته باشید، به عنوان یک مدیر سیستم بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی، می‌توانید به راحتی گزارش مورد نظر خود را ایجاد کنید.بنابراین، بیشتر از امکانات CRM، ویژگی‌های CRM برای مدیران بسیار حائز اهمیت هستند.

قابلیت های CRM (مدیران سی آر ام):

  • قابلیت ایجاد لایسنس مادام العمر
  • قابلیت ایجاد نامحدود کاربر (بدلیل سیاست باز بودن تعداد کاربر)
  • نامحدود واحد (بدلیل سیاست باز بودن تعداد واحد)
  • قابلیت ایجاد نامحدود گزارش (بدلیل مجهز بودن به موتور گزارش ساز)
  • قابلیت ایجاد نامحدود اتومات سازی (بدلیل مجهز بودن به موتور گردش کار)
  • قابلیت نامحدود شخصی سازی (بدلیل مجهز بودن به موتور شخصی ساز)
  • قابلیت ایجاد امکانات و منوهای دلخواه (بدلیل مجهز بودن به موتور ماژول ساز)
  • قابلیت نمایش فرصت ها و … در هر سه نمایه معروف دنیا با حداکثر انعطاف پذیری (نمای لیستی ، نمای کانبان ، نمای تقویمی)

 

قابلیت های منحصر بفرد بالا آنقدر برای مدیران مهم و حائز اهمیت است که سیاستهای فروش آنها را تحت تاثیر قرار خواهد داد چرا که به ماشینی دست خواهد یافت که در زمان دلخواه می توانند سیاستهای مختلف را برای جهش شرکت خود انجام دهند

 

اگر شما هم نیاز به سی آر ام ویژه ای دارید که قابلیت های جذاب و نامحدود داشته باشد می توانید فرم مشاوره را پر کنید تا با شما تماس گرفته شود

قابلیتهای CRM

با توجه به اینکه قابلیت‌های CRM در توانمندسازی شرکت‌ها و سازمان‌ها نقش بسزایی دارند، انتخاب یک CRM مناسب می‌تواند به عنوان یک سرمایه‌گذاری استراتژیک تلقی شود. مدیران باید نه تنها به قابلیت‌های فعلی CRM بلکه به پتانسیل‌های آینده آن نیز توجه کنند. به عبارت دیگر، یک CRM باید توانایی تطابق با تغییرات بازار و نیازهای جدید را داشته باشد.

علاوه بر این، قابلیت‌های تحلیلی و داده‌کاوی در CRM، مدیران را قادر می‌سازند تا از داده‌های گسترده‌ای که جمع‌آوری می‌شود، بینش‌های عمیق‌تری بدست آورند. این بینش‌ها می‌توانند به شناسایی الگوها، پیش‌بینی نیازهای مشتری و تنظیم استراتژی‌های تجاری کمک کنند. در نتیجه، یک CRM پیشرفته باید ابزارهای تحلیل پیشرفته را در اختیار کاربران قرار دهد تا بتوانند تصمیمات هوشمندانه‌تری اتخاذ کنند.

همچنین، راحتی در استفاده و تجربه کاربری نیز از دیگر عوامل کلیدی در انتخاب یک CRM است. یک نرم‌افزار می‌تواند بهترین قابلیت‌ها را داشته باشد، اما اگر یادگیری و استفاده از آن دشوار باشد، به سختی می‌تواند به بهره‌وری بالایی دست یابد. به همین دلیل، طراحی کاربرپسند و فراهم کردن آموزش‌های لازم برای کاربران، باید در اولویت قرار گیرد.

در نهایت، هزینه‌های مرتبط با پیاده‌سازی و نگهداری CRM نیز مهم است. شرکت‌ها باید بررسی کنند که آیا هزینه‌های CRM با مزایایی که این سیستم به همراه دارد، متناسب است یا خیر. این مسئله به ویژه برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط که ممکن است بودجه محدودی داشته باشند، حیاتی است.

اگر به دنبال یک CRM با ویژگی‌ها و قابلیت‌های ویژه هستید که بتواند بهره‌وری و کارایی سازمان شما را به حداکثر برساند، پیشنهاد می‌کنیم که با تیم ما تماس بگیرید. ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا بهترین راه‌حل را بر اساس نیازهای خاص شما پیدا کنید. فقط کافی است فرم مشاوره را پر کنید و با ما در ارتباط باشید.