در دنیای امروز یکی از مهمترین نقاط موفقیت شرکتها بخشهای خدمات و پشتیبانی آنهاست. بخشهایی که با مشتریان در ارتباط مستقیم هستند و میتوانند نیازهای آنها را به سایر اجزای شرکت منتقل کنند. سرویسهای CRM برای خدمات مشتریان خدماتی منحصربهفرد و اختصاصی دارند که به شما اطمینان میدهند در هر نقطهای از تجارت، مشتریان همواره تجربهای مطلوب از ارتباط با شما دارند.
بسیاری از اوقات پیش میآید که مشتریان در هر بار تماس با خدمات پشتیبانی مجبور به معرفی خود و بیان مشکلات هستند؛ این موضوع باعث میشود که آنها تجربه خوبی از برقراری ارتباط با سرویسهای خدمات مشتریان نداشته باشند. درصورتیکه کارشناسان پشتیبانی بهمحض تماس هر فرد اطلاعاتی کامل از او در اختیار داشته باشند، دیگر نیازی به طی کردن چندباره همه این مراحل نبوده و مشتری میتواند خیلی سریع مشکل خود را بیان کند. این ویژگی باعث تعامل بهتر با مشتری شده و او را به چرخه خرید برمیگرداند.
پاسخگویی سریعتر به سوالات مشتری
به اشتراکگذاری دادههای ارتباط با مشتریان با کل تیم
مشاهده تاریخچه کامل تعامل با مشتری
کمک به بخش بازاریابی و فروش