مسئله هر کسب و کاری افزایش درآمد هست. افزایش درآمد از ۲ طریق کلی هست:

۱- جذب مشتری جدید

۲- حفظ مشتری قدیم

از بین این دو روش ، حفظ مشتری قدیم ساده تر و ارزونتر هست چرا که قبلاً یکبار مشتری به ما اعتماد کرده و به فروشگاه ما اومده، پس اگر کاری کنیم که کارت ویزیت ما، لیست خدمات ما،شماره تماس ما، آدرس پیج ما، آدرس ما و … رو داشته باشه، احتمال اینکه فروش مجدد به این مشتری داشته باشیم بالاتر میره و درآمد ما بالاتر میره، اگر کارت تخفیف ما براش بره، احتمال خرید مجدد هست و …. اما مشکل اینجاست که خیلی از کسب و کارها ،شماره ای از مشتری ندارن یا جمع نمیکنن و نمیتونن باشگاه مشتریان راه بندازن تا بتونن اطلاعات و محصولات و خدماتشون رو به مشتری اطلاع بدن.
پس ۲ تا مشکل اساسی وجود داره:

۱- نداشتن بانکی از شمارهای مشتریان

۲-عدم اطلاع رسانی و خدمات به مشتریان

حالا باشگاه مشتریان اومده تا این مشکل رو حل کنه، یعنی به محض اینکه یک مشتری به فروشگاه شما میاد، شمارش رو در «باشگاه مشتریان» ثبت میکنید با اینکار ۲ تا مشکل بصورت اتومات حل میشه:

۱- شماره مشتری در باشگاه مشتریان ذخیره میشه

۲- کارت ویزیت الکترونیک شما براش پیامک میشه

یعنی با یک تیر، ۲ نشون زدید…
و برای همیشه اطلاعات مشتریان رو برای خودتون ذخیره کردید و همچنین اطلاعات خودتون رو برای مشتری فرستادید
این یک روش ساده برای حل مشکل شماست با داشتن شماره موبایل مشتریان، حالا شما میتونید هر سری بهشون تخفیفات، رسیدن اجناس جدید، خدمات، جشنواره ،تبریک تولد و اعیاد و … رو اطلاع رسانی کنید تا نام شما به مشتری یادآوری بشه و این یعنی ماشین فروش شما راه افتاده…

باشگاه مشتریان ابزاری بسیار ساده هست که تحت وب هست و در هر موبایلی هم بصورت وبسایت قابل نمایش هست

 

👇🏻توضیحات کامل تر درباره “باشگاه مشتریان”👇🏻

 

 

 

دمو رایگان ” باشگاه مشتریان”

در این قسمت میتونید با وارد کردن شماره خود، با نحوه کار “باشگاه مشتریان” بهتر آشنا بشید

باشگاه مشتریان چه امکاناتی داره و چطور نمیزاره مشتری فراموشت کنه و جلوی سرمایه سوزی رو میگیره؟

مهمترین سرمایه هر کسب و کاری، مشتریهاش هستن و روابطی که شما با مشتریهاتون دارید هست. اگر شماره مشتریاتون رو نداشته باشید و یا اونها اطلاعاتی از شما نداشته باشن، در واقع به سادگی «سرمایه سوزی» کردید، ولی اگر سیستمی با ابزاری باشه که این مشکل رو براتون حل کنه، می‌تونه سرمایه شما رو حفظ کنه و رشد کنید.

با باشگاه مشتریان:

۱- شماره تماس مشتری ذخیره میشه
۲-میدونید هر روز چندتا مشتری جدید داشتید
۳- تاریخ ورود هر مشتری جدید رو میدونید
۴- برند و نام شرکت خودتون رو به مشتری یادآوری میکنید
۵- لیست محصولات یا خدماتتون رو به مشتری اعلام میکنید
۶- شعار مجموعه رو به مخاطب اعلام میکنید
۷- ساعت کار و شماره تماستون رو در به مخاطب میگید
۸- سایت خودتون رو به مشتری اعلام میکنید
۹- پیج اینستاگرام رو یادآوری میکنید و فالور جمع آوری می کنید
۱۰- شماره تماس فروشنده و بازاریاب رو بهش می دید
۱۱- می دونید هر یک از کارمنداتون روزانه چند نفر جدید ثبت کردن
۱۲- اگر بازاریاب میدانی دارید، اما ی از تمام مشتریانی که روزانه باهاشون مذاکره میشه رو دارید
۱۳-می تونید چندین کارت ویزیت با متنهای دلخواه داشته باشید

همه ی اینها یعنی شما یک راه ارتباطی به مشتری دارید و می تونید حداقل ماهی یکبار اسم شرکت یا کارخونه یا دفتر و مغازه رو براش پیامک کنید تا یادآوری بشه و فراموشتون نکنن،
 یا هر فصل تخفیف ویژه بزارید و به همه پیامک بدید تا فروشتون بالا بره, یا برخی روزهای خاص بهشون تبریک بگید تا حس خوب نسبت به شما داشته باشند و….

این ساده ترین روش برای حفظ مشتری هست
اگر مشتری فراموشت کنه، اون مسئول فراموشی نیست بلکه شما مسئول فراموشی مشتری هستید.

 

برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر میتونید با شماره زیر 👇🏻 تماس بگیرید.

  •  

مشاوره رایگان

09116662207